《太平紋身店》飾演黃德斌兒子 姜濤嘆動作戲難過跳唱

左起姜濤、黃德斌、楊樂文(大公文匯全媒體圖)

(大公文匯全媒體 記者 梁靜儀報道)黃德斌、吳綺莉、林德信、姜濤、楊樂文(Lokman)、陸駿光及李賞等,今日(13日)到九龍灣出席ViuTV原創劇《太平紋身店》記者會,有份演出但身在外地未能出席記者會的周秀娜,亦有拍片幫手宣傳。

黃德斌談到拍攝《太平紋身店》的難忘事,他說:「劇集基本上喺太平街取景,因為係一條舊香港既街道好有情懷,拍嘅時候感覺幾好。」對於劇集收視,他直言有信心,加上劇集因疫情關係,斷斷續續花了半年時間拍攝,題材富漫畫感又奇幻,團隊又有新鮮感,希望觀眾會喜歡。問到德斌劇中是否有打鬥場面?他笑說:「有少少打戲,不過我呢啲高手兩下就搞掂。」劇中他與姜濤飾演兩父子,他因兒子退隱江湖,而姜濤卻因他而踏入江湖。二人首次跟合作,德斌指大家合作得好開心,並大讚姜濤靚仔又好乖。

談到有傳ViuTV今年開拍港版《大叔的愛》,吉田鋼太郎的部長角色屬意由黃德斌演出,他並會跟MIRROR的呂爵安(Edan)與盧瀚霆(Anson Lo)有Hehe戀。對此德斌承認有接觸但未落實:「講住先啫,詳情等佢哋公布啦,不過真係有傾過嘅,呢一套係瘋狂式喜劇,以前從未拍過,如果落實拍攝會喺過年前開拍,(劇中要咀男仔,以前試過未?)咀BB仔算唔算?(可介意咀男仔?)到時再算啦。」對於再次跟MIRROR成員合作,德斌坦言目前仍未分得清楚他們,只認得合作過的姜濤及Lokman,亦有留意姜濤的歌曲。

MIRROR成員姜濤在劇中演德斌的兒子,他透露今次是入行以來首次拍打戲,更要應付以一敵眾的大場面,幸好沒有受傷。而演德斌年輕版的Lokman亦同樣要打,加上場面混亂又要兼顧演戲,令他覺得甚有難度,更試過不慎以無情力打傷其他演員,自己也有少許撞傷,笑言比跳唱更難。

早前MIRROR在叱咤頒獎禮贏得多個獎項,身為隊長的Lokman希望待疫情過後能認真慶祝:「依家只能食午餐,大家未起身啦,之後食餐好嘅!(叫姜濤請?)當然啦!」姜濤聞言亦大方說:「嚟呀!食呀!」

姜濤的爸爸早前中風入院,他指爸爸尚有一段時間才能出院,但笑指爸爸知道他得獎後情況似是有好轉,並著大家不用擔心,他說:「因疫情唔可以探病,但之前送咗部新電話畀爸爸,佢有上網睇我得獎片段。」

吳綺莉早前透露,踏入2021年竟收到37年沒見過面的爸爸來電問候。吳綺莉指兩父女相認經過迂迴曲折:「最初父親係透過微博聯絡我同事,姑姐就轉發年舊相畀我,但啲相好舊我都認唔到,姑姐留言話我爸爸一個人喺美國生活,叫我搵下佢。我哋3、40年冇見過面,佢都70幾歲,但把聲仲好壯健好後生,之後我留咗聯絡電話比佢。」她謂父女相認後至今沒有再聯絡,更直言好生疏,畢竟大家沒怎麼相處,不過她也有叫爸爸不如返港,但他又自己安排好了自己的事。問到她會否自己或者叫女兒飛去美國接他回來?她說:「我有飛機恐懼症,如果坐船到美國來回足足一年。」

林德信 (Alex)表示在劇中飾演廚師,劇組特別安排了專業廚師訓練他的廚藝,有時他的揸刀切菜手勢唔啱都會被鬧,但他都鍾意的。Alex透露都有將拍劇時學煮的「慢煮梅菜三文魚」給外公品嚐,連嘴刁的外公都話味道很特別。問到可有煮給爸爸林子祥食?他笑說:「仲未有機會,因為佢仲……(奄尖?)呢個你哋講,但都有煮過「慢煮梅菜三文魚」畀女友食,女友話幾特別,都有煎牛扒畀女友食,我來來去去都係識幾個菜式,即將到來的情人節會循環再做。」