攬炒斥Lunch仔「通敵」 蟲泰:「黃絲」係元凶

(香港文匯報記者 黃書蘭)成日拎住《蘋果日報》一人「和你Lunch」搞搞震嘅「Lunch仔」李國永,日前出席反黑暴KOL石房有嘅網台節目,仲大爆有「黃媒」記者因「我唔聽佢嗰套即反面」,「Lunch仔」話:「我一世都唔會再聽佢嗰套,我有我做,佢有佢作!」咁樣「通敵」法,唔少攬炒派「政棍」喺節目後,紛紛叫「手足」unlike「Lunch仔」,但唔少攬炒派分子都話,「Lunch仔」咪又係「黃絲」養出嚟。

「Lunch仔」日前出席石房有(Man哥)嘅網台節目,響一間被標籤為「藍店」嘅餐廳做直播各抒己見。「Lunch仔」喺節目度將「黃納粹」問題攞咗出嚟講,話有個跟住佢18區周圍影嘅「黃媒」記者,因「我唔聽佢嗰套即反面」。

節目過後,唔少攬炒派分子就認為「Lunch仔」「通敵」,隨即吹雞話要同「Lunch仔」割席,鬧「Lunch仔」上反黑暴網台節目。好似攬炒派離島區議員王進洋就喺facebook發帖話:「請unlike facebook page『Lunch哥的抗爭生涯』……我點唔中(鍾)意自己陣營嘅手足,我都唔會靠攏敵人。」攬炒派屯門區議員甄霈霖亦話:「見 post 即 unlike unfollow 『Lunch哥』……佢已經為『名』走火入魔……有鏡頭有流量就乜平台都上。」

「黃媒」造星害死人

不過,亦都有攬炒派中人直言「Lunch仔」就係「黃絲」、「黃媒」捧出嚟。鄭松泰(蟲泰)就話:「公道講句,今日先出來×『Lunch 哥』的人及『黃色議員』,是在欺凌弱勢社群,行為令人噁心;要×的話,你們應該×自己,是因為你們的邪惡心腸,把明顯的『病患者』推去政治的火坑活葬……別以為叫人unlike 就能夠為自己的惡行開脫!造成『黃絲精神病』,你們是元凶(兇)!」佢仲上載咗張「黃絲」藝人何韻詩fb截圖,見到何韻詩分享《蘋果日報》有關「Lunch仔」嘅報道話:「有種堅持叫『David』。」

「佔中」牧師袁天佑個仔袁健恩亦話:「我係覺得傳媒係(喺)呢件事上有唔少責任……為左(咗)繼續有報道寫,就拎左(咗)呢啲人出黎(嚟),不論佢本身有冇問題都好,無大台嘅運動根本唔應該追住一個人黎(嚟)報……」

「熱血公民」副主席鄭錦滿就話:「《蘋果日報》、《立場新聞》一手捧紅的『Lunch哥』!」「David Mak」亦話:「都唔只佢,包括晒所有《蘋果》『造星』出品!」

原名葉鍵濠嘅電台主持健吾就笑言,「Lunch仔」喺「黃媒」吹捧下,早六七年可能仲做到攬炒派立法會議員:「在『民主大報』撐著(着)眼睛講大話的人都可以做區議員。他這種人材(才),可能可以在立法會撈返一官半職。」

鄧家彪:迷途青年早日回頭

「黃營」將件事睇到咁負面,建制派就覺得年輕人肯溝通可能有轉機。工聯會九龍東總幹事鄧家彪就話,新年新景象,反對派新悍將「Lunch仔」,竟然同「Man哥」喺「藍店」食Lunch做直播,認為「Lunch仔」嘅轉變令佢對今年充滿希望,「對迷途嘅年輕人真係需要春風化雨,令佢地(哋)早日回頭。」