「河童」死攬敖卓軒 網民嬲爆唔收貨

facebook專頁「政治大嬸判」發文鬧爆敖卓軒,靠食「人血饅頭」上位。 fb專頁「政治大嬸判」截圖

(香港文匯報記者 鄭治祖)所謂「一朝得志、語無倫次」,講緊嘅就係「香港眾志(中箭)」班二打六嚕。眼見港區國安法立法在即,「中箭」加緊所謂「國際戰線」嘅工作,出晒聲要求以美國為首等西方國家「制裁」香港。行動除咗獲大量「連登仔」同「黃絲」支持,「中箭」亦瞬間成為外媒追訪對象。不過,本身冇乜名氣嘅「中箭」常委敖卓軒可能以為自己變咗「政治明星」,即刻鬆毛鬆翼咁話,美國總統特朗普嘅角色唔太重要,而香港「政治運動」唔完美就係因為有班支持特朗普嘅「極右」分子。咁惹火嘅言論即刻令「連登仔」非常不滿,要求「中箭」「清理門戶」嘅聲音此起彼落。黃之鋒(河童)其後發聲明「道歉」,但就繼續死攬對方,網民自然唔收貨啦!

敖卓軒「連登仔」瘋狂互片

網上討論區「連登」連日出現多個帖文,批評敖卓軒在接受越南《BBC》同英國《衛報》訪問時言論失當,要求佢道歉同退出「中箭」。原本以為呢位「小人物」應該受唔住壓力會急急跪低,點知佢真係「明星上身」,喺個人instagram賬號囂張反擊「我喺華盛頓為場『運動』做嘅嘢,比起好多人一世加埋,都多千倍萬倍」,結果激到網民話要投票發起不信任敖卓軒嘅動議。正常人用水嚟救火,但佢就用油嚟救火,真係夠晒新穎。

facebook專頁「政治大嬸判」發文鬧爆敖卓軒:「潛台詞即係話:全靠我哋代表香港人走『國際戰線』咋,唔係你哋死×晒啦!×吖,香港人著(着)黑衫出街都畀(俾)人扑爆頭,你班契弟只係負責去講吓英文轉述,咁都叫付出好多,當啲手joke(手足)係乜?明明靠食『人血饅頭』上位,講×到靠自己,轉個頭又睇唔起支持佢嘅人,咁×巴閉回水咪搞眾籌吖!」

細嘅做錯事,大嘅點可以獨善其身?「中箭」秘書長「河童」日前亦喺facebook發文,賣可憐話「中箭」成員近日被多個機構點名批評,話佢哋推動外國「制裁」係違反港區國安法,所以若條例最終有追溯期,「中箭」成員將不知「未來會身處何方」,又聲稱「國際戰線」嘅成果絕對係用「前線」嘅血汗略臙囿返嚟,所以佢對敖卓軒日前喺訪問失言同心態問題,向支持者致歉,仲話對失信於大家「感到非常愧疚」。

「河童」道歉但拒「清理門戶」

對網民叫佢「清理門戶」,「河童」就扮大體咁話,「中箭」「取締在即」,寧願支持者歸咎作為秘書長嘅妘B理不善,都唔好叫佢逐人出「中箭」,又稱「不割席不只適用於對抗爭『手足』,也適用於對團隊工作的伙(夥)伴」喎。

眼見「河童」都要致歉,敖卓軒都唯有跪低,打咗篇七百字嘅文嚟解畫,但就講到自己只係表達不清晰,鬧人亦只係回應針對「中箭」嘅失實指控,最後仲以「感謝各位這段時間的提醒,共勉之」作結,講到好似大家都有錯咁。

不過,網民都唔多收貨,「Hohang Shum」就鬧:「你真係以為你『國際線』就大×晒?咁嘅態度,我寧願唔×要,打到你咁委屈唔好意思囉,以後唔好打啦,去享受你嘅千萬級生活啦敖帝!」「Fong Yuen」就擺明話唔收貨:「唔接受啦,你有幾高貴呀?手足用條命係(喺)入面坐先令你有得去傾,有乜咁巴閉要串(寸)人?」「Ho Siu Yun」就質問:「咁你補救咗未呀?表達得唔好,而(𠵱)家同人哋表達返得好啲未呀?」

同時,網民亦對「河童」非常不滿,例如facebook專頁「無神論者的巴別塔」就開post話「河童」嗰頭搞完眾籌就去「國際戰線」游說,仲post咗自己同德國外長馬斯喺街嘅合照嚟「交功課」,搞到唔少媒體都以為德國會聽「河童」支笛、參與「制裁」,結果德國外交部非常震怒,仲話唔會再同外國談中國問題,因為佢哋對選擇同邊個見面都會非常小心,官式會面亦一定會喺大樓內進行,所以其實德國外交部根本無諗過見「河童」,該專頁仲揶揄:「人地(哋)黃之鋒去到外國有得見高官,你班『勇武派』繼續響網上打飛機啦!」